torstai 7. maaliskuuta 2013

♪ Tuu mun MIEHEKSEIN ♫

Lauantaina oli siis minun ja Saken kihlajaiset. Oli oikein mukava juhlapäivä! Iso kiitos vielä kaikille muistamisista sekä läsnäolosta. Päivä on muistoissamme aina!
<3
Aamulla laittauduttiin koreiksi. Sirkku hoiti mun oikukkaat hiukset. Mulla on kasvatusprosessi käynnissä ja nämä on nyt juuri sen mittaiset, ettei näistä saa nättejä millään... Ainakaan minä en saa. Mutta Sirkku taikoi niistä kauniit! Kasvaisitvatpa ne nopeammin...



Juhlat olivat kotipitäjäni pappilassa, jossa olemme viettäneet myös rippi- ja ylioppilasjuhliani (sattuu olemaan sukutaloni). Tosi mukava paikka ja muutama vuosi sitten täysin remontoitukin. Trahteerit (tarjoilut) olivat kerrassaan herkullisia! Molempien perheet olivat nähneet kovan vaivan kakkuja ja pikkuleipiä tehdessään. Itsehän minun piti tehdä tiikerikakkuja, mutta äiti ehti ensin, kun niin kiireinen olen.

Nam!
Iloisen yllätyksen koin äitini puheen jälkeen, kun Saken pikkusiskot sekä parhaat ystäväni esittivät meille laulun. Kappale oli ripareiltakin tuttu "Tuu mun vaimoksein." En ollut osannut odottaa mitään tuon kaltaista, joten kiitos mahtavasta esityksestä.



Päivä hujahti silmissä. Juhlat kesivät noin viisi tuntia ja sen jälkeen olimme molemmat ihan poikki. Ehdimme sentään kahvia juoda välillä vaikka sen keskeyttikin aina lause "Sirja ja Sakke! Lisää vieraita." Aivan kuin ylioppilasjuhlissakin. Huh! Ehkä juhlat riittävät taas hetkeksi (toivottavasti pääsen Sirkun ylioppilasjuhliin sekä Anitan ja Anssin häihin kesäkuun alussa...)

Illalla suunnistimme Vaasan yöhön sekalaisella kaveriporukalla. Aluksi istuimme hetken meillä ja sitten menimme Fontanaan. Valomerkkiin asti siellä viihdyimme, joten hauskaa oli.

Ystävät siippoineen tai ilman 

Enää neljä päivää lähtöön. Lauantaina on luvassa mun läksiäisten ja Katin synttäreiden viettoa. Sunnuntaina pitäisikin olla kaikki pakattuna ja muutenkin valmiina lähtöön. Siitä se sitten alkaa!

2 kommenttia:

  1. hahaa, siis ihana tuo meidän laulukuva! just oikeaan aikaan napattu! :D ja jee huomenna, jee! ;)

    p.s. poista sun kommenttiasetuksista tuo "todista ettet ole robotti", koska mut todistetaan aina robotiksi ja yhyy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Hyvä kuva! Ai katopa.. en oo hoksannu tuota laittaa pois. :))

      Poista